Vill färga!

Åh Vill färga mitt hår igen! Det börjar liksom komma utväxter nu och håret är inte så ljust nu enligt mig det börjar dra sig till min naturliga hårfärg(uush!)senast jag färgade var efter jullovet vill inte färga för ofta det sliter så mycket, men nu är det ungefär 2 månader sen så vill gärna göra det, fast jag kommer ju få ganska ljust hår när vi åker bort sen, så tänkte färga sen när jag kommer hem för då blir det ljusare och om jag färgar innan kan jag ha oturen att håret blir grönt av pool vattnet, haha! :D nä det är ju coolt faktist ;)
Anyway fixade håret i en toffs och lät håret där framme vara utsläppt sen lockade jag det, hihi den frisyren var ju söt! Måste testa göra den på någon annan nån gång =)
Vi ses! /Felica!


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Sötnos där ;) <3

2012-02-26 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0