Ballet shoes film :)

Kollar på nån film som heter ballet shoes med Emma watson i :)
Var iaf på öppet hus idag på kunskapsskolan, och JAG tycker den verkar bra och jag struntar att alla håller på och säger att den är dålig för i mina ögon såg den bra ut och så berättade rektorn om skolan och jag fick ställa frågor om allt jag undrade, kommer hur som helst byta nu under 8.an ska bli as skönt att slippa maestroskolan inte klassen så klart men det här är mitt val och ingen kan ändra det, jag vill träffa lite mer människor ,i maestro känner jag mig instängd och jag blir frustrerad av det, jag vill gå i en blandad klass med tjejer och killar(vi är bara tjejer i min nuvarande klass)
Det som känns bra är att det även ska börja 4 andra i 8.an så jag är ju inte den enda nya :)

värsta tråk inlägget men det är Iaf det senaste just nu :P
/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0