It's hard, but i'm going to do it!

Sitter på bussen just nu och är helt slut i fötter, armar, ben osv! Har BARA övat flickis, kände mig rätt usel där eftersom det bara nästan bara var folk från A.lag som tränade, så man ser en liten 9 åring kör en rondat flickis flickis salto, man ba Jaha! :) nä men jag ska fan sätta den snart! Har övat med att slänga mig bakåt och så, Sen kört massa pass flickis på rak matta, alla var fett snälla och typ gav mig tips och hjälpte och så :)
Haha alltså förlåååt mina inlägg är sämst! Ni får kommentera om det blir tjatigt med cheer hela tiden ;) eller okej ni behöver inte ens kommentera det är tajtigt!

/Felicia

Haha as ful :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0