OMG DE ÄR FREDAAAG! AMAZING!!! :O

heej! äntligen är de fredag !!  idag ska jag köpa en lugg jag vet de låter as konstigt aja och sen så ska jag ta ut lös håret !! glad de kliar bajs ! så de ska bli roligt! idag ska jag även kolla hur mycket mitt hår har växt :D btw jag har inte ens berättat om mitt nya löshår jag har bara sagt att jag har köpt de ? S:D hahaha men jag kan säga att de är långt och ljus brunt :D jag svär att jag kommer avsluta med blont i sommar XD ahahhaa men aa de är ungefär som de första om ni kommer ihåg det :) men nu ska jag dra till skolan så vi ses pussss! <3'
här är lite bilder som vi aldrig har lagt upp på bliggen :)
på skolgården :D
poker night :D
flumm hos aisha :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0