Open gym =)

Ska snart sova! Imorn är det sista dagen på Maestro som gäller, glad att äntligen få komma ut och träffa mer människor och så. Samtidigt väääldigt svårt att lämna min älskade lilla klass! Har ju gått med er i i 4 och ett halvt år! Så det blir svårt och en del av mig vill inte lämna maestro men det är nog för att det här är mitt trygga ställe ,men nä jag älskade skolan när jag var liten nu är jag stor och man kan säga att jag växt ifrån maestro lite typ :P Inte klassen såklart men jag lär mig inte så mycket längre eftersom vi inte har rätt matrial i vårt högstadie, tror den här skolan blir bra ,det hoppas jag iaf! 

Anyway imorn efter skolan på kvällen bär det av till sickla gymnastikhall och då är det cheerleading som gäller! Anmälde mig som sagt till open gym förra veckan, och jag fick veta idag att jag har en plats så imorn ska jag se till att få öva lite på volter och såå, vi får se =) Taggad som vanligt! Perfekt fredag kväll för mig: 2 timmars cheerträning haha :D

badbye!! ;P 

visade aldrig hur mitt rum blev!! aa men visar inte hela mitt rum det ser inge
vidare ut varken då eller nu(stökigt)haha!
Före:
 
När vi fixade:

Efter:

nice va! Vi ska dock sätta en tapet mot väggen där min säng står
och det är för att det är så många små hål går inte att täcka alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0