Galen morsa

Såg typ värsta toddlers and Tiaras avsnittet ever! Alltså jag var så nära att stänga av programet mitt i liksom! går inte ens att förklara hur sorligt det avsnitter var, en mamma var totalt galen! Den stackars flickan som gjorde exakt ALLT perfekt på scenen och så tycker mamman att juryn och direktören hatade dottern och att hon nu skulle förlora, att allt var förstört? Mamman skriker och tycker att hennes barn kommer förlora, och vill hem mitt i tävlingen, man såg ju hur dåligt barnet mådde hon sprang i väg och satte sig i ett hörn liksom! Alltså jag gillar Toddlers and Tiaras men det där var nog det värsta avsnitt jag sett!
Allt den flickan ville var att göra mamman glad och när hon vunnit "Ultimate Beauty" priset och fått 500 dollar springer hon liksom as stolt till sin mamma för att visa och sen så bara visar den där mamman hur besviken hon är bara för att hon inte vann 10 000 dollar? Stör mig på att hon också skyller på att hon är Rysk och det är därför som hon är så hård och det är då man blir bäst, men hallå barnet såg ju seriöst ut att lida, har aldrig sett en mer galen pageant mamma än hon?!

här är liten video av den totalt skruvade kvinnan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0