Studiedag <3

Det gick super på träningen :) jag fick typ börja lite före dom andra, ha egen uppvärmning, stretcha lite snabbt sen övade jag toetouch på trampolin och matta :P vi hade sen olika gymnastik stationer och jag är typ as stolt gjorde en långsam brygga flickis helt själv :)
Och jag har beställt en cheerrosett nu som jag kan ha på träningar,uppvisningar och tävlingar <3 anyway imorn är det idrottsdag lite besviken att det var för sent för mig att boka till Romme istället bestämde jag mig för att åka till Hellas och gå promenad typ? -.- vi slutar iaf tidigt och sen på tisdag är vi lediga för det är studiedag :D

Men vi ses nu ska jag sova ;)

Såhär ser ett av våra rum i Thailand ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0