Träning

Är på väg mot träning skulle typ åka lite tidigare idag för jag ska få hjälp med min toe touch, det är liksom en av dom grejer jag kommer satsa mycket på till tryouten och att bli lite vigare eftersom det är en av mina fördelar :)
Är det bara jag som verkligen längtar till sommaren! Jag blir så deppig på vintern och blir blå under ögonen, kul liksom?
-.- ska bli bäst när jag åker till Thailand sen iaf då ska jag bli brun, blond och happy!! <3 och vårt hus är precis vid stranden = cheer och gymnastik varje dag! :D
Vi seees blev lite gladare nu av dom glada tankarna ;)

Haha finns en app där man tar en bild på sig själv eller nån annan och så får mn veta vilken kändis man liknar
Jag tycker lite synd om emily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0