Awesome day!

Haj på er (: Nu är jag hemma, det var en bra kväll i alla fall! 
Blev lika förvånad hur bra The hunger games är som alla andra gånger jag sett den!
åh fyfan vad den är grym!(haha jag måste uttrycka mig med en oskyldig liten svordom!) skådespelarna är grymma, filmen är välgjord, filmen är bara helt perfekt helt enkelt! eller det är klart att dom hoppar över en hel del bra grejer från boken men dom har ändå lyckats få ihop den väldigt bra, vilket är svårt när man ska göra en film från en bok...ja ni ser ju hur twilight har blivit
Ska bli så skönt när twilight är över snart, herregud vad filmerna är värdelösa, Bella är en osjälvständig fjant som bara går runt och är en killmagnet? ;P

haha förutom filmen åt vi på nån asiatisk resturang  där man kan plocka på sig det man vill ha sen grillar dom det eller något sånt? ;) 
och så fick jag såklart lite prylar som jag kan visa imorgon kanske :P
ha en bra kväll byee <3

sitter vid stora datorn vilket betyder dålig med nya bilder, men tänkte att den här bilden kanske passar lite för då fyllde jag 8 år och fick mitt första husdjur, en trogen kanin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0