Banan muffins!

Hej! Gissa vem som fyller år imorn?....Jag ;)
Ärligtalat har jag inte riktigt hunnit tänka att jag snart fyller år, jag saknar det där när man var liten och typ var sjukt pirrig inför sin födelsedag. Kommer ihåg att jag la mig super tidigt bara för att det skulle gå snabbare tills jag fyllde år (:
Så där känner man väll inte nu direkt,
Blir nog ändå en bra dag imorgon ;) kanske är med några kompisar under dagen, sen åker jag till stan och möter mamma och Daniel och äter på någon restaurang sen har jag även tvingat dom att jag vill kolla the hunger games på bio, jaa jag har redan sett den 100 gånger och är helt besatt av den serien!! Och har redan läst alla tre böcker och läser om alla nu...(:
Haha men vi sees /Felicia
Har precis bakat amerikanska banan muffins som var goda goda goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0