Blogg.se funkar!

Hej, vårt internet laggar till och med min mobil? Därför bloggar jag halv dåligt
Annars är man ju glad när Queen berättade att blogg.se äntligen funkar via datorn igen :D så snart kanske det kommer lite roliga videos från förra veckan =) jag gjorde en ganska bra video där jag klippt ihop lite olika videos vad vi gjorde under veckan och sånt, men sen bara helt plötsligt blir alla klippen skadade?? Blev ju skit sur hade suttit med den ganska länge innan jag fick skynda till bussen -.-
Men vi ses bloggar efter träning
//Felicia
Haha satt Föresten och spelade Sims någon regnig dag och då gjorde jag Jennifer hon som spelar katniss everdeen i the hunger games, tycker det blev ganska likt, det är faktiskt ganska svårt att göra en kopia av en person på Sims ,det krävs övning ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0