Charmigaste filmen på länge!

Hej! fortfarande inget resultat av blogg appen? förstår inte varför jag inte kommer in, testade logga in på min cheerblogg(som inte är färdig) och då kom jag in?
Därför blir det inga bra inlägg...



Men jag kan ju rekomendera en riktigt charmig film jag såg igår! Jag tror jag satt och skratta och smålog under hela filmen haha (: 
En sötkvälls film om man har riktigt tråkigt och bara vill bli på bra humör, jag älskar sånna här charmiga New york filmer dom blir man aldrig för gammal för =) 
Kan berätta lite kort vad den handlar om: En 11 årig kille som bor i New york har blivit helt förälskad i Rosemary som går i samma skola och karate grupp som han, dom blir snabbt vänner och så får man se resten av filmen ;) Och det råkar vara en mini Josh hutcherson som spelar den här 11 årig killen, måste lägga till att han alltid varit en riktigt  bra skådespelare, säger det inte bara för att han är den senaste hollywood nyheten,  har länge tyckt att han presterar bra framför kameran, och hans ögon gör en hel del av hans skådespel ännu bättre (:
Men jag kanske uppmärksammar honom lite mer nu när han en av huvudpersonerna i min nya favorit film ;)
/Felicia
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0