Dååå var man 15

Hej! Har ni haft en bra dag? (: min dag har varit bra i alla fall, var med en kompis nu under dagen och nu är jag på bussen för att möta mami i stan! Ush nu måste jag åka tunnelbana själv igen, fast den här gången är det inte en halvtimme som när jag skulle till Queen, Gud jag var typ skit rädd. Förstår inte varför jag avskyr att åka tunnelbana egentligen? Kommer nog aldrig någonsin vänja mig med tunnelbana åkande! Anyway idag blev man hela 15 bast! jag känner mig faktiskt ganska liten trots att jag fyller 16 om exakt ett år och kommer börja mitt "nya" liv i USA så känner jag mig som minst 13 år,
När jag var kanske 12 år föreställde jag mig själv att jag skulle se lite äldre ut haha, äh vet inte känner mig liten i alla fall ;P
Men vi sees snart ska jag svimma på tunnelbanan //Felicia!

Hahah justee imorse spelade jag mitt nya Sims(Sims 3 djur) och hela datorn lagga och så här blev min charmiga katt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0