hejdå Stockholm

Hej, imorgon lämnar jag Stockholm och åker mot småland....yeey -.-
Kommer så sjukt jobbigt att behöva åka bil i typ 5 timmar men om man bor i min familj blir det antadligen 7 timmar istället för att byrackorna gärna kommer gnälla och vara uttråkade + toapauser
Vi ska hur som helst till småland för att träffa lite av Daniels släkt som bor där och byrackorna kommer vara i högsta popularitet (haha jag gillar mitt nya smeknamn till mina syskon)jag är bara där i några dagar sen åker vi i alla fall till Göteborg! (: Då kommer vi träffa kusinerna och lite sånt ;) Det är alltid kul,trots att dom är 7 och 5 år gammla...
Men då blir det Liseberg och shopping <3 Love
Sen kommer jag äntligen hem och kommer väll inte göra något speciellt dom sista veckorna förutom cheersäsongen som börjar typ samma dag vi lämnar Götet(eller vad man nu säger?) åh super taggad! Det krokade såklart lite med våran semester vi hade ju planerat att åka utomlands i Augusti men träningarna kommer först nu! (: (föresten kanske jag inte bloggar så mycket eftersom jag använt upp typ all min iphone internet när jag var på landet ;P)

Vi ses! kanske ska börja packa nu? haha

Det bästa med den här veckan blir väll Lisaberg då ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0