I'm feeling Great i'm feeling awesome!

Halloj! Missa bussen men det gör inget för jag gillar att vänta på bussen när det är varm sommarkväll (: sen när jag kommer hem ska jag försöka fixa med videorna och jag har lovat Queen att läggs ut video från när vi hade avslutningsuppvisning även fast jag Inte vill det eftersom jag gjorde så många fel, men whatever!! ;)
Idag lyckades jag äntligen med rondat flickis på osten utan pass ;P haha är super glad för det och bästa vecka ska jag försöka testa på hårdare matta in i gropen :)
Vi filmade när jag gjorde det men jag hade precis lärt mig det så den ser inte jätte bra ut men det kanske jag kan bjuda på sen iaf? ;)
Anywaaay vi ses! \\Felicia

My rondat flickis i en bild form


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0