kääändis nytt!

Kör lite kändis nytt haha :)

Först fick jag reda på att The hunger games sista film kommer ha två delar, vet inte vad jag ska tycka om det egentligen, det händer väldigt mycket i både 2.an och 3.an så jag kan förstå att man kanske splittar upp 3.an i två delar eftersom det är liksom slutet och man vill avsluta det ordetligt men dom gör det ju också för alla PENGAR! ojoj vad mycket dom tjänar på det, jag stör mig lite också att först kör Harry Potter på det sen kommer Twilight och nu The hunger games. Det verkar blivit någon ny film trend? 
Men nu när jag tänker efter är jag lite glad över att dom gör den i två delar för då har man lite mer att längta till, tyvär är slut premiären 20 november 2015! Då har man ju hunnit bli 18 år, det känns väl sådär kanske...
Men tiden går alltid snabbt och rätt som det är sitter jag i biostolen och kollar slutet så här ska vi inte klaga utan vara glada ;) 

Min andra lilla kändis "nyhet" skulle nog kalla det cred istället är nog för justin bieber 
 har aldrig varit något fan till honom, Hans musik har väll helt enkelt inte varit min smak och sånt. Sen någon dag såg jag hans film never say never och jag måste nog erkänna att jag tar tillbaka grejer jag sagt om honom. Är fortfarande inget fan men det var en häftig dokumentär film och han har faktiskt jobbat för att nå sin karriär. Hade jag sett filmen innan biljetterna för hans konsert i Sverige släppts hade jag nog gärna kunnat tänka gå på den eftersom han ändrats väldigt mycket! Både utseende, röst och musikstil
Han låter lite mognare än förut så det känns roligare att lyssna på någon av hans nya låter för dom känns inte så fåniga som dom gammla, några av hans låter är ganska bra förutom en låt jag aldrig kommer gilla och det är boyfriend den tål jag inte! Men annars ger jag cred och en nypa repsekt till honom (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0