Landeeet!

Hej! Har precis vaknat och ska väll snart gå upp och stretcha och styrketräna som jag gör typ varenda morgon och kväll på sommaren eftersom om ungefär 2 veckor börjar tränings säsongen, blir nog en hel del massa gymnastik och koreografi (:
Idag åker jag till landet, inte taggad! Ända sen jag drömde den där hemska hunger games drömmen har jag undvikit att åka dit, och så är det tråkigt där men vi ska typ renovera badrummet så ingen ide att vara hemma och vi ska väll kanske köpa en studsmatta idag så det ger ju landet ett plus, enda nackdelen är att man har två syskon som inte kan göra något trick utan bara hopparomkring och kommer never ever sluta hoppa....
Tror det kommer bli en helt annan skillnad gemfört med trampolinerna i hallen dom hoppar man hur högt som helst med hemma studsmattor känns inte alls lika studsiga ;)
Men vi ses!  //Felicia
Stretching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0