OS 2012!

Hej! ligger i sängen och ska kolla Dance moms <3 Idaaag var isoldes kompis/mammas kompis dotter här ute och hälsade på  (: hehe det slutade med att på eftermiddagen lyckades dom få med mig att lekaspion kurragömma, haha kände mig såå omogen då! ....fast who cares? ;)
Och sen filmde vi massa random klipp av isolde och hennes kompis(som kanske också är min kompis då ;P) och jag klippte ihop en musikvideo :) åh ni skulle sett vår kompis hon är också sjukt vig så nu har jag tipsat henne om en cheerkarriär, snällt va? (:

Annars då? jo haha inatt hade isolde gått och hämtat ett glasvatten som hon tydligen haft uppe i sin våningssäng? och sen somnade hon och jag vaknar att att det rinner ner en massa vatten i mitt ansikte, hon har alltså råkat vällta vattenglaset vilket är självklart eftersom hon lägger den på madrassen och jag som ligger på undervåningen får allt i ansiktet bara för att jag råkade ligga för nära kanten -.- haha vad är det med mig och vatten? :P 
Anyway imorgon är det OS invigning det ska bli så himmla kul att se! Minns när jag såg Kinas invigning för 4 år sen, då var man en liten knapp (:   

haha vi ses!
massa skojjj idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0