Studsmatta (:

Hej, ligger i sängen och ska kolla ett eller kanske några fler avsnitt av dance moms!
Var som sagt och bada idag, det var väll helt okej, var ganska lugnt där och fanns väll ganska schysta vattenrutschbanor, fast sen tröttna man efter en halv timme...
Efter så åkte vi och köpte den efterlängtade studsmattan, och den var ganska stor, trodde den skulle vara extremt liten så var rätt glad för det (:
Och vi hade inget nät, Tack för det!!! men som jag hade förväntat mig var det inte alls samma studs som i hallen, det kändes bara hårt och stelt att hoppa på den här, visst studsfjädrarna måste mjukas upp, men trampolinerna i hallen är byggda för gymnastik så det var inte lika kul att hoppa här som i hallen, när man hoppar på dom är man i rena hoppriket! haha, nä men byrackorna var nöjda...så nöjda att jag knappt fått röra studsmattan, trots att det faktiskt var jag och mamma som monterade upp den, medans dom satt och kolla Tv -.-  Fast jag övar bara hopp och lite bygg på den så det är okej, vågar inte köra gymnastik på den eftersom den är lite för hård och det sista jag vill är att bryta eller få något ur led innan säsongen, ush nej mardrömms tankar haha! 

men vi ses! kanske slänger in en och annan bild när jag kör lite hopp på studsmattan? who knows

hehe kör på en suddig och bildbristen bild från trampolinen i gropen...så det hade faktsikt lite med ämnet att göra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0