Varför!

Hej, har ni en trevlig morgon? Själv har man varit hos läkaren och tagit spruta...
Trevligt, började med att jag bara skulle kolla mina födelsemärken för att dom ska bort!! Ush dom är sjukt äckliga, men jag får vänta till augusti .Hur som helst tyckte mamma att jag skulle ta nån vaccinations spruta också jag vet inte ens vad det var för vaccinations spruta utan tog bara den utan att jag ens hunnit sätta mig ner typ? Men jag blev irriterad för jag har träning imorgon och jag vill verkligen inte ha ont! Måste verkligen träna volter då kan man ju inte ha ont i armen, eller hur? Jag har just nu ingen lust att göra nånting, skulle åkt till sickla eller stan men jag har så ont att jag tror jag hoppar över det... Kul -.-
Så kul är min morgon, sees! //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0