Ändrade planer

Hej! Är på väg mot skolavslutning, uppvisningen i stan blev inställt för det var typ inga som kunde och några var skadade...så här sitter man i en mobbad klänning, fula skor, konstig sminkning och halv färdigt hår(för att jag har så sjukt tjockt hår!) lite irriterande för jag hade ju inte förberett någon klänning eller skor, så nu fick jag ta vad som fanns hemma! Ser ut som en 6 årig skolflicka...life sucks
Var iaf nice imorse då var vi vid sickla strand hela 8.an och typ körde volley boll, hoppade hopprep och badade haha! Tog mitt första sommardopp nu det var iskallt ;P
Känns inte som att jag går ut 8.an idag tycker terminen gått så snabbt att jag inte riktigt fattat att jag snart ha sommarlov! Vi ses iaf bye <3
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0