Extension :)

Hej, Precis duschat kände mig sjukt äcklig på bussen var typ helt varm och svettig(mer detaljer :P)när jag satt där men det var ju för att jag och Lisa stanna i hallen i typ en halvtimme efter träningen slutat, haha vi hoppa lite i groparna och sånt och det var typ bara två tränare kvar där, och hallen släcktes och blev helt mörkt och creepy ;) men det blev liksom en extra Work out :D
Annars gick träningen typ hyfsad, ramla ganska mycket i byggen, men jag växlade rätt mycket i byggen i gamla laget så nu när jag helt random får vara topp hela tiden blir det lite svårt eftersom vi gör så mycket mer avancerade saker! Fick tex bygga extension (se bilden nedan i inlägget hur det ser ut)
Fundera förresten att verkligen skaffa en egen blogg där jag bara bloggar om cheerleading eftersom jag tror många tycker det är tråkigt att läsa här man har ju kanske inte intresset som jag ;) men sen bloggar jag ju på vaarfoor men nästan inget om cheer(btw hade inte ont i benet på träningen ;P)
Haha men vi ses <3//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0