Färgat håret

Hej, nu är jag på väg mot min träning, färgade föresten håret idag blev faktiskt ganska nöjd, så kommer nog använda den hårfärgen i framtiden :)
Ska bli nice nästa vecka för då är det cheerläger, och det kommer vara några från min gamla cheergrupp där så det kommer bli väldigt kul att få träffa dom :D kan passa på att berätta vad Tilde sa igår: målade hennes naglar och Tilde vill klia sig på pannan så jag hjälper henne...
Jag: om det kliar mer så säg till för du får inte klia dig nu dina naglar har inte torkat
Tilde blir tyst ett tag sen säger hon: det kliar i min rumpa
Hahah Gud vad jag skratta ihjäl mig och roliga var ju att hon inte var seriös så hon började själv skratta ;P skön 4 åring eller vadå?! :D
Vi ses /Felicia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0