Great day!

Hallo! Ligger ny duschad i sängen och små taggar inför skolavslutning som är imorgon :) eller jag ska inte gå på skolavslutningen för jag ska in till stan och uppträda med cheer men iaf att det blir sommarlov imorn <3 men blir nog en ganska jobbig dag imorgon faktiskt... Först till skolan sen åka med hela 8.an till sickla strand(kanske tar mitt första sommardopp??) efter det hem och käka lunch, byta om, åka till Slussen möter några sen åker vi till stan och uppträder efter det måste jag på träning med andra laget!
Blir ju inte direkt något sommarlovs firande haha ;)

Anyway! Idag var jag i stan och hade uppvisning i cheer gick super bra! Men det gick så sjukt snabbt sen helt plötsligt var vi färdiga och kunde åka hem, haha tyckte inte jag och Tindra! Vi stannade på OS grejen hela dagen, åt glass, övade handvolter nere vid en park, kollade lite uppträdande, körde gymnastik bland alla småbarn haha :)
Och det var nån som gick runt där och filmade vi blev filmade flera gånger men vet inte vart det sändes sen ;P

Aja vi sees! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0