Great day!

Hejj!
Idag var det en gryyym dag! vi hade sjukt kul tillsammans :D Vi gjorde vårt program perfekt båda gångerna(även fast jag gjorde ett litet fel) På pausen var vi på mattan och byggde lite, då fick vi testa lite olika bygg, (säger nu inte vad allt heter ni kommer inte fattaaa ;P) vi körde bygg med raka armar, blev ner slängd (och sen fångades man haha) och stå på ett ben och köra lite toppstretch :D
Fick göra en bow och scale i bygget (skrolla ner några inlägg så ser ni en bow) 
Det var kul att få prova lite andra bygg speciellt nu när jag ska göra många avancerade bygg den här säsongen så kan det vara bra att man iaf vet hur det känns att göra dom :)  
Dagen var som sagt toppen! och det kommer kanske bilder från något bygg jag var med i? :)

haha juste imorse tog jag tåget eftersom bussarna inte gick, bara det att jag inte riktigt visste vilka "hållplatser" den stannade vid så jag åkte typ till en helt främmande plats och det var helt dött där och fanns ingen busshållplats! haha jag höll på att få panik för vi började exakt då! sen helt random stannar en svart bil och där sitter Mickan och hennes pappa så jag fick som tur skjuts! :D haha dagens räddare

Men vi ses imorgon är det en heemsk dag(nacka kampen ,nooo!!) Men sista veckan innan sommarlov <3

hihi tilde fick vara med och bygga med mig, Tindra och Olivia =) Det roliga är att hon vet hur man står i ett bygg typ ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0