Hallååå där!

Hej! Sitter på köksbänken i köket och är allmänt cool! ;P första dagen på sommarlovet började inte bäst: vaknade av att jag hade ont i halsen och tänkte vafan gör man nu då?? Haha men jag gick trots det ut och sprang när jag kom hem mådde jag inte sådär jätte bra, så det blev en stanna hemma dag! Trååkigt ;P men nödvändigt måste vara frisk till på tisdag eller måndag(vilken dag det nu är??) när jag ska gå på maestro skolavslutningen(haha) nä men kan ju vara kul och träffa gamla klassen vissa har jag inte träffat på ett halv år så jag antar att det är dags?? :))
Meen vi ses snart kommer mamma och Daniel hem med sushi till moi<3 Yeah me like! ;) //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0