Hemsk morgon!

Hej, ush vilken hemsk morgon! Vaknade halv 8 och hade träningsvärk överallt, sen vid halv 9 när jag var färdig och sånt så kom jag på att idag är det tema dag! Vi ska tydligen vara gangsters? ;P jag drog snabbt på mig mjukisar och tog med nån stor tröja, sen små springer jag till busshållplatsen och då ser jag självklart bussen komma! Springer som om det vore liv eller död, eftersom andra bussen inte skulle komma förrän efter 20 minuter! När jag precis är vid bussdörren stänger
Busschauffören den och kör, guuud vad jag blev förbannad, så nu kommer jag komma för sent och jag hittar inte någon tränares nummer och det är liksom super viktigt att man ringer och säger att man blir sen -.- vi ses.../Felicia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0