Home!

Hejsan! Nu är hemma igen! Vill inte sova där en natt till! ;P Haha jag hade läst ut the hunger games så var helt fylld av tankar och sånt som man brukar vara när man avslutat en bra bok eller film och sen på natten när jag skulle sova hade jag satt en filt som en "koja" på undervåningen av sängen där jag sov, för att det skulle bli mörkt, men det kändes väldigt trångt med filten som hängde precis vid slutet av sängen och ett tjockt täcke, att på natten började jag drömma massa random att jag var med i hungerspelen och när jag vaknade på natten var jag helt förvirrad om jag verkligen tävlade där eller inte? ;)
Haha drömmen var faktiskt inte så rolig :P
Men jag vill ändå läsa sista boken såklart :) vi ses! bloggar kanske mer sen? //Felicia <3
Åh varför så besatt? -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0