Kan inte sova!

Hej, haha kan inte sova så fick bara ett ryck att blogga! Nä men men hals gör så hfkfkfoj ont!
Varför just nu när allt jag längtat och väntat på närmar sig? Åh jag kan inte svälja, hela halsen värker även fast jag har den helt avslappnad, vi har Inge te eller honung kvar, inga halstabletter eller glass! Och ingen är hemma imorn under vilket betyder att jag kommer få dricka varmvatten hela dagen!!?(kan ju gå själv och handla sånt men nä min hals skulle aldrig orka få fram ett trevligt hej till kassören soo ;P)
Ska dessutom till landet imorn Vafaan!! Varför kan man inte bli sjuk när det är skola?? Blir aldrig sjuk men just idag skulle jag få ont i halsen, det är säkert halsflus(stavning)också bara för att det ska vara lite extra jobbigt nu när man
Ändå är sjuk...aa behövde skriva av mig typ är suur -.-
Haha vi ses/Felicia

Haha ni får se bild på mina naglar ist ser för hemsk ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0