Love the väder!

Good eftermiddag ;P ligger och solar lite, läser the hunger games, och dricker te som inte är särskilt varmt längre ;) ska ganska snart åka till landet, blir väll bra? Vi ska fixa lite typ städa och dekorera inför imorgon när det kommer massa gäster, halsen känns iaf bättre men det brukar alltid komma tillbaka på kvällen, ush vad hemskt det var inatt kan inte beskriva hur jobbig det var kunde inte svälja, dricka, eller sånt! Sen hade jag typ feber så satt och käka alvedon också -.- haha jaja det känns
Ganska bra nu :) och det är ju så himla varmt, känns lite som utomlands värme just nu (haha kanske inte ;P), tycker faktiskt det är super tråkigt att sola jag badar hellre, men nu när det äntligen skiner lite sol här ska man ju passa på för det ska regna i helgen :( måste bara lägga till: Thailand hjälpte verkligen mina pigment har faktiskt fått färg som syns ;) vill ju se lite sommrig ut och mitt hår kommer bli ljusare, moi like that :P ingen bryyr sig! Bloggar så tråkigt ,förlåt ni måste sakna Queens inlägg as mycket, skulle som sagt göra bättre inlägg om inte blogg.se förstört våran blogg!
Vi ses bye <3/Felicia

Wiiee min fot in the sky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0