Midsommar!

Hej, glad midsommar! :)
Är som sagt ute på landet och firar, har sovit uselt i natt, för att jag och isolde måste dela rum här(våningsäng) och hon älskar att läsa! haha menar verkligen det hon läste ut "the hunger games" boken på två dagar?? Med det menar jag att hon låg och läste till typ ett 1 eller halv två och klarar inte av r det är lite ljust i ett rum jag ska sova i så låg vaken hur länge som helst sen vakna jag 8 klarvaken men trööött!
Och sen en timme senare hör jag isolde ligga och läsa igen? -.-
Haha aja hon drar ändå till Thailand i två veckor imorn med farmor och faster, lite avis ;) hon åker ju till vår och farmors hus där vi bodde i våras, ändå regn period där ;P
Jaa det blev ett litet inlägg om min syrra
Som kanske sitter och läser inlägget nu, ingen aning om hon läser min blogg(hoppas inte) haha vi ses //Felicia

Passar på att Slänga in en bild på henne också ;) sällan jag får en bild seriös på henne hon gillar inte kameran lika mycket som jag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0