Min hals :(

Hejsan! "älskar" att man vaknar upp av ont i halsen, extrem träningsvärk i axlar och rumpa(haha!) och ont i svanskotan(jag tappades ett par gånger i marken igår när vi byggde rätt på rumpaaan) Var iaf bara hemma eftersom jag inte har lust att bli sjuk just nu,synd bara att nu när vädret äntligen var varmt och soligt... Gick ändå ut och solade i trädgården och kollade film på datorn, läste och drack te. Haha låter Som en gammal dam eller nåt? ;)
Nä men jag fick nog lite färg på armar, ben och ansikte(men jag antar att Queen lär få mycket mer ;P) fast det känns alltid så först efter man solat sen nästa dag inser man att man är lika blek som förut typ, men tror Thailand hjälpt mina pigment lite ,tyvär har jag tappat en hel del av att jag blir lätt brun från när jag var liten, men det är ju aldrig snyggt när man solar så mycket att man nästan blir svart när man typ är skandinav eller inte ens gjord för sån mörkhy det är bara större chans för hudcancer och huden åldras snabbare av solen därför ska man använda solkräm utomlands(och Sverige för känsliga) för det "bromsar" hud åldrandet typ, men vill man vara ett rynkigt russin vid 20 års ålder så visst ;) haha kommer in på värsta ämnet nu, men jag minns själv när jag var helt besatt av att vara sjukt brun, tycker faktiskt det är snyggare med naturligt brun =)
Haha sämst inlägg som vanligt skulle göra dom roligare och inte blogg.se förstört allt byebyee //Felicia <3

Hm fick super mycket kritik för den här bilden och de andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0