New stuff

Hej, lite dålig uppdatering ,jag vet men nu när inte Queen kan blogga eftersom hon är i Turkiet och blogg.se är störda och tagit bort vaarfoor när man loggar in via datorn så vet jag inte om hon kommer kunna blogga, jag däremot ska försöka blogga så bra som möjligt kommer kanske skaffa en cheer blogg som sagt eftersom jag inte vill sälja massa rosetter här och jag vet att många inte gillar att läsa om cheerleading, så det är bättre om jag skaffar en blogg om bara sånt för folk som tycker det är kul =) ända anledningen till att jag inte skaffat bloggen är att jag är sämst på att göra headers, vi får se hur det går? ;)
Annars igår var jag i sickla och köpte hårfärg, och ska färga imorgon =)
Sen idag har jag gjort en till rosett som faktiskt blev rätt snygg :D den är svart med rhinestones <3 och nu när Daniel kom hem hade han köpt super sköna armfiltar , det första jag tänkte när jag såg dom var: Ellen degeneres ;) hon gjorde nån skämtreklam om dom förut, vi ses sen känner att inlägget blivit rätt värdelöst :P (kan ju berätta en rolig sak sen ist ;P) //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0