Noo!

Halloj ;P Ska typ lägga mig snart!? haha klockan är bara tio
Men jag fick just reda på att jag ska vara i träningshallen 8.30 imorgon :( Men det är helt okej för det är ju inte skolan man ska till utan det är ju något man tycker om att göra och väljer att göra det frivilligt, nu är det ju obligatoriskt att komma dit 8.30 men ni förstååår nog :)
Det kommer bli en super bra dag imorgon i alla fall! Ska bli kul att få umgås med mitt lilla lag hela dagen, haha lovar kommer verkligen bli kul! Jag vet inte hur det blir med bilder jag är helt värdelös på att fota grejer som jag borde fota, video kanske kommer upp, vilket jag inte tror blir av haha!
Men vi får se,  blir nog inte mycket blogging ...kanske på morgonen när jag sitter på bussen(typiskt mig att blogga på bussen!) eller på eftermiddagen/kvällen

byee<3

hihi i'm a fett cooling!                                       (bildbrist sitter vid stooora datorn!)

6-8 år?? yeah


2012<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0