Power puff girls the best of the best!

Hej! Vet att uppdateringen verkligen varit dåligt den här veckan,
Bara massa cheerinlägg! Förlåt,förlåt
Men det är ju liksom det enda jag gjort den här veckan så vad ska jag berätta annars: mina bussresor till och från hallen? ;)
Haha men jag har typ inte orkat blogga så ordentligt eftersom så fort man kommer hem håller man på att somna, eller så är man extremt hungrig (:
Ni får i alla fall lida lite till av mina hemskt tråkiga inlägg, haha imorgon är det tyvär sista dagen på lägret! Önska att det var mer! Har utvecklats super mycket, och lärt känna några från mitt nya lag bättre och även andra =)
Vi ska ha liten uppvisning för föräldrar och sånt imorgon och alla grupper(vi delades i grupper när vi skulle göra program eftersom vi är på olika nivåer) ska visa ett program och komma på ett lagnamn, min grupp heter The power puff girls! ;P haha
Vi ska klä ut oss till dom också ;)
Två personer är den där rosa, två är den blåa och två är den gröna, jag är grön, buttran hette hon ju! :D och vi kommer typ visa upp ett super nice bygg vi fick göra idag! Haha kaaanske kommer på video?? Vi får se(säger så alltid...)
Blev ett långt inlägg...
Vi ses godnatti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0