Presents :D

Hej! Har precis duschat och kollar nu på bring it on, haha var sjukt länge sen jag såg dom filmerna ;)
fick förresten lite grejer av Queen från när hon var i London(hon har glömt att ge alla andra gånger vi träffats ;P)
Blev super glad! Älskar lösnaglarna, minns när jag alltid hade långa lösnaglar, sen har det inte gått pga cheer, men så fort sommar träningarna är över ska jag sätta på dom <3
Sen fick jag också ett hårband med rosett på...hihi me like ;) perfekt på stranden!

Btw när jag kom hem hittade jag mitt Stockholms gruppen bodylotion, trodde jag tappat det när jag var hos Queen, eller sen började vi tro att Queens oskyldiga syster snott den haha! Nä men det var hemma! Jag verkligen älskar den! Den här produkten är/var så ny att den inte ens sålts i affärer eller är packad i en färdig designad flaska =) fick den när jag åkte hem från Thailad och den luktar fräsch lime! Rekommenderar den, kanske går att hitta i affären nu?
Men vi ses byee \\Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0