Rondat flickis

Hej alla glada människor! Njuter ni av vädret? Jag gör det i alla fall ,haha är ju ändå bara i hallen hela dagarna så för mig får det gärna regna lite
Idag kändes det bara så grymt man blir bättre hela tiden och jag har sprungit runt barfota hela dagen i hallen ;) hur som helst har vi tränat gymnastik typ hela dagen. Och det är inte några kullerbyttor vi pratar om, utan jag håller just nu på att öva rondat flickis och vanlig flickis, kan bara säga att dom här träningarna ger så bra utveckling! Jag har liksom nästan ingen pass i flickisar och från ingenstans håller jag på att lära mig rondat flickis :)
Tyvär var det en tjej idag som skadade armen så hon fick åka in med ambulans för att röntas, det var lite synd men jag tror det inte det var någon stor skada i alla fall :)
Nu ska jag vila ordentligt, så är det bara att tagga till imorn :) ses! /Felicia <3
Kärlek till hallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0