Sommarhobby

Godmorgon! Ska snart gå upp orkar inte ligga här och slösa bort min morgon, idag blir det nog lite nödvändiga köp ska åka med Daniel och köpa en sån där tv arm till min tv. Den ska sitta på sidan av väggen vid min säng så jag kommer kunna dra ut den när jag vill kolla (:
Och vi ska köpa en ny tv sladd till mig eftersom kaninerna bet sönder den innan dom flytta ut -.-
och sen ska vi köpa något helt random: limpistol
Haha den ska jag ha för att jag har ju tänkt börja göra cheerrosetter! Tänk bara alla olika färger och mönster man kan göra dom i! Alla sorters storlekar och massa rhinestones på, me love <3
Haha lite typiskt mig pyssel, men jag älskar sånt där, senare kanske jag kan lyckas sälja några =) vet att jag har sagt att jag ska göra det här förut men då hade jag liksom inte tid som nu! Nu kan det här bli som en sommarhobby varje gång jag inte har något att göra ;)
Men vi ses bloggar kanske sen
//Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0