Studsmatta!

Hej! Tänkte visa hur rosetten blev som jag gjorde igår, den blev ganska ful men jag tog fel lim när jag skulle sätta ihop det rosa med det svarta bandet så hela bandet var helt stelt, men kommer iaf inte använda den, Tilde får ha den istället ;) Sen har jag önskat mig lite nya färg band och sånt till när jag fyller år(som är om typ 2 veckor eller så?)
Det var ändå kul att göra den =)

Juste om en vecka är det midsommar! Själv ska jag dra till landstället och fira där med några kompisar till oss och är skit glaaad för det är nu typ officiellt klart att vi ska köpa studsmatta dit (:
Då skulle jag kunna stanna där hur länge som helst, kommet definitivt köra flickisar där ;P hoppas bara inte att vädret blir så här regnigt...
Vi sees <3//Felicia
Tilde älskade typ rosarosetten!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0