Uppvisningen

Hej, har precis kollat film och ska typ tvätta bort allt smink haha jag har väldigt mycket grön ögonskugga på mig ;) eftersom det var en miniuppvisning på eftermiddagen och min grupp var som sagt power puff pinlorna (: och jag var den gröna!
Men det gick ganska bra för oss, vi var lite nervösa inför våran slut dans eftersom den lärde vi oss på morgonen och den var rätt snabb och vi blev typ stressade varje gång vi visade upp den för folk, annars såg dansen perfekt ut, men dansen blev ganska bra när vi visade upp sen det var ett par missar ,men syntes inte så mycket ;)
Annars blev jag typ irriterad att jag gjorde en dålig handvolt och sen stod 1000 meter ifrån gruppen såg ut som att jag körde en egen liten dans Haha! Och när jag slängdes upp spände jag inte min rumpaaaa! Men hellre att inte göra det än att flyga bakåt som gjorde ett par gånger innan...hehe
Nä men ska vara positiv för vi var grymma! och jag älskade min grupp för vi var bäst på att samarbeta :D
Anyway fattar inte hur man lägger ut videos från videofyme från mobil var så längesen, så är inte säker att ni får se video av vårat lilla program och efter bygget, meeen några bilder från idag och under veckan, sees imorn ska jag klippa mitt hååår! Äntligen ;P
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0