Vår blogg är borta!

Hej tänkte bara säga att våran blogg är borta på blogg.se när man loggar in via datorn och det är tack vare dom här uppdateringarna blogg.se gjort! -.-
Så det går bara att blogga genom mobilen. Vi får se vad som händer
Men nu ska jag berätta om min lilla skada!
igår när jag körde handvolter och stod på händer i trädgården kände jag något typ ila till i ena framsidan av lårmuskeln, sen resten av kvällen kunde jag knappt gå, gick och sov vaknade och hade ändå ont, kollade upp på google och det kan vara nån träningsgrej att man ansträngt sig för mycket? Men hallå är det ansträngande att träna lätt grundgymnastik med lite träningsvärk från igår dagensträning? Tydligen...
Vet faktiskt inte vad jag ska göra för jag Måste på träning idag och vara med eftersom vi håller på att spika upp bygg grypper inför kommande säsongen, får försöka ta det lugnt idag, ta is på benet var ett tips,men varför ska det hända nu? Skadar mig Aldrig typ! -.- jajaa whatever ;P haha vi ses //Felicia <3

I hate My leg just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0