Vet ni vaad!

Hejsan! Jag vaknade typ för en kvart sen :) vet inte vad som händer idag men vädret är ju totalt förstörande jag kan inte tänka klart när vädret är så här, tycker synd om mina kaniner dessutom som flyttade ut igen för kanske 3 veckor sen och nu sitter dom där i regnet och allt halm och hö på nere våningen på deras bur är helt fuktig! Det är iaf torrt på uppevåningen ska fixa i buren såfort solen kikar fram!
Btw sa fel förut jag kommer börja träna med mitt nya lag från och med tisdag! =)
Måste säga att jag kommer sakna mitt gamla lag! Vi kanske inte var proffs men åh vad vi haft kul tillsammans! Jag kan ha varit på as dåligt humör men så fort jag börja träna och umgås med alla där glömde jag bort att jag var arg :D
Haha vi sees <3/Felicia

I julas =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0