yoo! ;P

Tjeena :D
idag var det som jag hade gissat en ganska dålig dag! I min grupp skolkade nästan alla tjejer så det var typ 4 tjejer av 10 killar eller något...
Och jag tror det värsta med dagen var att vi skulle kasta sån där tung boll som ska komma långt, och jag har alltid varit helt värdelös på att kasta sån här liten boll grej, även fast jag har ganska starka armar kan jag bara inte hitta tekniken, så alla killar kastade liksom hur långt som helst och sen när det var min tur var det HEEEMSKT! haha höll på att garva för att det var så dåligt ;P
Annars gick det väll okej men det var ju inte så kul, lyckades iaf smyga iväg och käka med mina kompisar istället ;)
föresten tack vare den här dagen kände jag nu på kvällen att jag fått ont vid vaden -.- säkert för att jag hade fel sorts skor, eller att jag inte var uppvärmd!
Nä men det blir nog bra har inte tid att vara skadad nu för Imorn är det första träningen med mitt nya lag! haha lite nervös men det kommer bra såklart =)
vi seees! Visar två bilder från i söndags när jag fick köra bow i bygget :D



haha halv arm! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0