5 Saker ni inte visste :)

Kör lite "5 saker du inte visste om mig" det var länge sen =) 


1. När jag typ haft en tröja på mig under dagen och sen på kvällen ska byta om vet jag inte om jag vill lägga tillbaka den i garderoben eller smutskorgen så jag lägger den på skrivbordet och sen efter en vecka tycker jag den är smutsig och lägger den i smutskorgen?

                                         2. Jag är mycket starkare än vad jag ser ut eftersom jag har väldigt långa muskler

                                             3. Jag önska jag var bra på att sy, då skulle jag sy egna kläder som inte går att hitta i affären =)

                                           4 jag försöker vara duktig och flitig i skolan, men jag lyckas aldrig så bra som jag vill, är tyvär för ointresserad av det mesta i skolan

                                         5.  vi ska typ flytta i höst (om det nu blir av) och jag tycker det ska bli ganska skönt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0