Äntligen!

Hejsan! Jag ska typ gå och tvätta av smink och sånt sen lägga mig i sängen och chillaxa ;P (nytt ord typ) jag fick iaf INTE veta om tryouten idag utan det är nästa söndag man får veta... Åh hade velat veta nu har ju gått runt och tänkt på det hela veckan nu måste jag gör det en vecka till!
Men jag går iaf i skolan 3 dagar bara sen ledig och sen prao :) dock hade det varit bättre om det var skola hela veckan har så mycket att göra! -.-
Aja idag var det en tjej som hälsa på från usa hon kom från shooting stars föreningen och jag dog för hennes dräkt så himmla snygg <3
Och vi fick äntligen våra rosetter nu!
Jag älskar den! På baksidan av rosetten står mitt namn och twisters tecknet :)
vi sees!

Min första egna cheerrosett <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0