Assåå!

Hej! Har sjukt otur sitter och ska skriva färdigt min hälsorapport som jag sen tänkt mejla över, allt går bra tills jag kommer på att jag behöver min logg bok för jag har skrivit vad jag tränat varje vecka i den, MEN såklart är den kvar i skolan och jag lämnade den inte i skåpet utan den är säkert kvar i mitt basklassrum, hoppas verkligen den dyker fram sen! Jag ska ju inte vara i skolan förrän om typ en och en halv vecka -.- det går inte att klara av skolgrejer utan den där jäkla loggboken! Jag gillar att jag blir osjälvständig utan en dum bok!! ;P
Får försöka tänka bakåt tre veckor typ...

Vi ses <3
/Felicia

Bjuder på en helt random bild! Jag och Tilde gjorde en rosa potatis med tändstickor igår :D haha man tar bort en sticka varje dag tills Tilde fyller år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0