börjar bli trött! :O

hej, imorgon börjar jag klockan 9.20.. så måste typ vakna vid halv 8 utan stress! haha men imorgon har jag
NO-prov! det kommer säkert gå ganska bra! :D så aaa jag är ganska orolig för att på torsdag har jag 2 prov och jag vill inte faila på någon av dem! igentligen är den ena ganska onödig men jag gör den bara för att bevisa för mig själv att jag kan! :D men aja.. imorgon kommer jag bli tvungen att ta med min longboard till skolan! det innebär att den kommer vara bort efter en kvart! R.I.P. jag ska byta ut den eftersom den gick sönder depp! så aa.. + att jag ska spara ihop perngar till ett par sjukt snygga däck ! :D happy happy! ( dem är rosa ) hihi men aja ska typ lägga mig snart godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0