Dragonvale!

Hej! Ligger i sängen och spelar dragonvale(haha tönt ;P)
Idag har jag inget speciellt att göra, funderade att kanske gå på maestros ut tjatade konsert? Träffa klassen och sånt, Men jag har sjukt mycket plugg att ta igen och ett rum som verkligen måste städas! Låter ju riktigt tråkigt att plugga och städa en lördag! Men det blir ju inte roligare att jag failar på No provet eller inte kan något på min redovisning ;P annars kanske jag åker dit :kollar, hälsar på alla och sen hem och plugga? Men kul liksom -.- jaja vädret gör mig inte så framåt heller så vi får se
Det ända jag har på tankarna är att äta frukost 👍
Såå vi ses <3
/Felicia

Det här saknar man inte lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0