....!

Heeej! Är vid busshållplatsen och ska åka hem från träning!
Det var en super träning idag =) vi körde Programmet ( och det ser skarpt och bra ut!) sen efter träningen skulle jag och min tränare gå igenom mitt tryout protokoll som jag fick igår kväll, det såg Inge vidare ut tyckte jag, hade därför anmält mig till junior B tryout som är på onsdag, vi pratade lite och så sen frågade min tränare om jag ville veta nu eller på tisdag om jag kommit in, tyckte det vore lika bra att veta nu eftersom jag ändå inte kommit in, Men Jag hade fel för JAG KOM IN I JUNIOR A!
Guud ni kan inte förstå vilken lättnad som åkte av mig när jag fick höra det, har fortfarande inte fattat att jag kommit in i ett elitsatsande lag! Är så sjukt glad går inte att beskriva hur underbart det känns<3 så efter OS dagarna byter jag lag och börjat med junior A! Trodde aldrig jag skulle lyckas!! Fatta jag kommer tävla utomlands i år få samarbeta med amerikanska tränare från kända lag!! Livet kan inte bli bättre just nu!
//Felicia


Kommentarer
Postat av: MAggie

ååh! jag är såglad för din skull! grattis :)

2012-05-28 @ 22:09:58
Postat av: Felicia

Tack! :D <3

2012-05-28 @ 22:34:26
URL: http://vaarfoor.blogg.se/
Postat av: Queen

ASSÅ POUPOU!! Du är så gryyymm! sa ju att du skulle komma in ! <3 du fattar inte hur glad jag är nu!!! Får nästan tårar i ögona! FV DU FUCKING ÄGER! <3

2012-05-29 @ 10:11:57
URL: http://ifuckup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0