Fredag yee <3

Hej! Imorn är det äntligen fredag <3 och ska bli riktigt nice på lördag :)) och söndag kommer bara bli jobbig för då får jag äntligen reda om tryouten och jag vet redan liksom långt inne att jag inte kom in, vilket jag redan förberett mig för så de luuugnt! Men det känns typ jobbare att få höra det vid telefon än att tänka det eftersom man kommer få ett mail att man ska ringa en viss person om tryouten
Jajaa! Idag fick jag mata en döö mig söt "liten" ödla med mosad banan på sked! :) och jag städade inne hos den stora feta ormen igen(stolt?) och öken ödlorna och kameleonten :D
Jag har blivit värsta djur proffset! Och jag tycker papegojorna är bäst! Åh dom är bara för söta,roliga,sociala och bara bäst!! (adrenalin kick där ;P)
Har såklart kollat när Sverige uppträder på Eurovision andra chans! Förstår inte hur en så grym låt kan hamna på andra chans?-.- vi får hoppas iaf att hon kommer vidare till den riktiga tävlingen på lördag =)
Goodiebye :P (ett långt och tråkigt inlägg ,sorry)
/Felicia

Me and the damp hamster som inte want to take a foto with mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0